close
تبلیغات در اینترنت
آموزش افتتاح حساب اینترنتی رایگان زرین پال(zarin pal)

درباره سایت

بسم الله الرحمن الرحیم.به بهترین رسانه ایرانی ها سیب نما خوش آمدید
موضوعات سایت
سرو یس دهنده های میل ایران
حساب های اینتر نتی رایگان
سرویس دهنده های میل خارجی
مطالب متفرقه
جدید ترین کد های آپدیت ناد 32
سایت های کیلیکی و کسب در آمد از اینترنت
شبکه های اجتماعی
افزایش آمار وب و رتبه السکا
مو تور های جستو جو گر
سایت های کیلیکی اسکم و کلاهبرداری
آهنگ جدید پاپ
هاست ها ودامنه های رایگان
آرشيو مطالب
جستجو

حمایت از سیب نما


http://up98.org/upload/server1/02/j/velarqmr1wdfxe6gqo6s.gif

دوستان ما



افتتاح رایگان حساب زرین پال

دوستان عزیز سایت به زبان فارسی است پس نیازی به توضیحات اضافه نیست فقط اطلاعات رو درست مطابق با کارت ملی و شناسنامه خود وارد کنید و برای ادامه فرآیند ثبت نام ایمیل خود را چک کنید و از قسمت حساب های متصل حساب بانکی خود را وارد نمایید، از این پس می توانید تراکنش های مالی خود را از طریق زرین پال به راحتی انجام دهید !

  • زرین پال چیست؟ سایت زرین پال به عنوان ارائه دهنده درگاه پرداخت آنلاین، برای اشخاص حقیقی و حقوقی در ایران، فعالیت می کند.
  • زرین پال چگونه فعالیت میکند؟ با خرید مشتری از سایت شما، وجه به صورت آنلاین و بدون کسر کارمزد، به حساب زرین پال شما اعمال میشود. شما میتوانید وجه مورد نظر را به حساب کاربر دیگری در زرین پال انتقال دهید و یا اینکه درخواست واریز وجه به حساب بانکی خود کنید.
  • آیا عضویت در زرین پال، شامل هزینه است؟ عضویت در سایت زرین پال، رایگان بوده و شامل هیچ هزینه ای نمیشود. تنها کارمزد در ازای تراکنش های خروجی، از حساب کاربران کسر میشود.
  • آیا هر کاربر میتواند بیش از یکبار در زرین پال عضو شود؟ خیر، هر کاربر میتواند تنها یکبار در سایت زرین پال عضو شود. عضویت کاربران بر اساس کد ملی و آدرس ایمیل تشخیص داده میشود و سیستم به طور خودکار از عضویت بیش از یکبار جلوگیری میکند. همچنین در صورت مشاهده عضویت هر کاربر بیش از یکبار، از ادامه فعالیت ایشان جلوگیری خواهد شد.

جهت دیدن ادامه سوالات متداول راجع به زرین پال به ادامه مطلب توجه فرمایید :

 

  • آیا میتوان با یک نام اشتباه در زرین پال عضو شد؟ خیر، زرین پال به روش های مختلف هویت کاربران را تشخیص و از واریز وجه به کاربران دارای تضاد نام، جلوگیری میکند.
  • چه کاربرانی قادر به استفاده از امکانات سایت می باشند؟ کاربرانی که در سطح تایید نقره ای قرار داشته باشند، میتوانند از امکانات سایت، به طور کامل استفاده کنند. در حال حاضر، سایر کاربران تایید شده سایت زرین پال، در سطح تایید نقره ای قرار دارند.
  • برای تایید عضویت، چه کاری باید انجام داد؟ پس از تایید آدرس ایمیل، تیکتی برای شما در سایت افتتاح میشود و از شما مدارکی خواسته میشود. مدارک خواسته شده برای افزایش سطح تایید و رسیدن به سطح تایید نقره ای، شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی میباشد.
  • برای تایید حساب بانکی، چه مدارکی احتیاج است؟ پس از اضافه نمودن حساب بانکی، تیکتی برای شما افتتاح میگردد و از شما تصویر کارت بانکی (عابر بانک) درخواست میگردد. در صورت ارسال تصویر کارت بانکی در تیکت مربوطه، حساب بانکی تایید میگردد. پس از تایید، امکان درخواست واریز وجه، به حساب بانکی، وجود خواهد داشت.
  • آیا واریز به حساب کاربر دیگر در زرین پال، شامل کارمزد میشود؟ خیر، چنانچه وجه را به صورت انتقال داخلی به کاربر دیگر در زرین پال انتقال دهید هیچ کارمزدی از مبلغ تراکنش کسر نمیشود. همچنین در صورتی که در هنگام پرداخت صورت حساب از طریق زرین پال، روی گزینه پرداخت از اعتبار کاربری کلیک کنید باز هم کارمزدی از تراکنش کسر نخواهد شد.
  • آیا امکان افزودن حساب بانکی با نام شخص دیگر وجود دارد؟ خیر، زرین پال تنها اجازه افزودن حساب بانکی با نام شخص عضو شده در زرین پال را، در قسمت حساب های متصل میدهد.
  • منظور از تراکنش های خروجی، چیست؟ تراکنش های خروجی به تراکنش هایی گفته میشود که کاربر، درخواست واریز وجه به حساب بانکی خود میکند. این تراکنش ها در زرین پال، تنها تراکنش هایی میباشند که شامل کارمزد میباشد.
  • کارمزد تراکنش های خروجی، چه مقدار میباشد؟ کارمزد تراکنش های خروجی در زرین پال، در شرایط عادی ٢.۵% میباشد. برای ارقام درخواستی بالاتر از ۴٠٠٠٠٠ تومان ١.٩% کسر میگردد. این کارمزد برای اشخاص حقوقی، موارد خیریه و فروش برخی محصولات کم سودتر، قابل تغییر می باشد.   درضمن این مقاله برگرفته از سایت خوب e.earn.irمی باشد                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
  • تراکنش های خروجی، چند روز پس از درخواست، واریز میشوند؟ تراکنش های خروجی، ٣ تا ۴ روز کاری بعد از درخواست، به حساب بانکی کاربر درخواست کننده، واریز می شود. در صورت بروز موارد اضطراری، کاربر می تواند با افتتاح تیکت، نسبت به تسریع واریز، اقدام کند.
  • آیا تراکنش های خروجی قابل ردیابی می باشند؟ پس از ثبت تراکنش برای واریز، تراکنش در وضعیت در حال خروج در پنل قابل مشاهده می باشد. پس از واریز، تراکنش به وضعیت، تایید شده، تغییر می کند.
  • آیا امکان افزودن حساب بانکی، بجز بانک های موجود در حساب های متصل وجود دارد؟ زرین پال تنها امکان واریز وجه، به حساب های موجود در لیست بانکهای در صفحه افزودن حساب متصل، را دارا میباشد. چنانچه حساب شما در بانک دیگری میباشد، نسبت به افتتاح حساب در یکی از بانکهای موجود در لیست، اقدام کنید.
  • از چه طریقی میتوانم از دیگر کاربران، وجه دریافت کنم؟ پس از رسیدن به سطح تایید نقره ای، سایر کاربران میتوانند از طریق بخش انتقال داخلی برای شما وجه واریز کنند. همچنین شما میتوانید از کد آسان پرداز برای دریافت وجه در سایت خود اقدام کنید. ضمنا میتوانید درخواست درگاه پرداخت دهید و پس از تایید، وجه مورد نظر را از طریق درگاه پرداخت، دریافت کنید.
  • تفاوت آسان پرداخت و درگاه پرداخت، چه چیزی می باشد؟ به طور معمول، آسان پرداخت به منظور دریافت سریع وجه کاربرد دارد. باید دقت داشت درگاه پرداخت سرویس بسیار کاملتری را نسبت به آسان پرداز ارائه میکند. درگاه پرداخت به کاربر این امکان را میدهد تا به کمک برنامه نویسی صحت تراکنش را در پایان، از سایت زرین پال دریافت کرده و به کاربر سرویس آنلاین ارائه دهد. چنانچه هاست مناسب دارید سعی کنید حتما از درگاه پرداخت استفاده کرده و در صورتی که وبلاگ دارید یا هاست مناسبی برای پیاده سازی نرم افزار ندارید، میتوانید از آسان پرداز استفاده کنید.
  • بانک صادر کننده کارت من، در لیست پذیرندگان موجود نیست؟ سایر درگاه های بانکی موجود در زرین پال تحت شتاب بوده و امکان پرداخت وجه از سایر کارت های شتابی، بر روی تمامی درگاه ها، وجود دارد.
  • نحوه عملکرد درگاه های بین المللی چگونه است؟ با اضافه شدن درگاه های بین المللی تفاوتی در عملکرد زرین پال ایجاد نشده. فروشنده مانند گذشته مقدار تومانی پرداخت را به زرین پال ارسال میکند. خریدار علاوه بر درگاه های بانکهای ایرانی امکان پرداخت مبلغ را از طریق درگاه بین المللی خواهد داشت و وجه مورد نظر برای پرداخت را به نرخ خرید بانک مرکزی پرداخت کرده و زرین پال مبلغ تومانی مورد نظر فروشنده را به حسابش اعمال میکند.
  • چرا حساب کابری من توقیف شده است؟ در صورتی که کاربر اقدام به فروش موارد خلاف قوانین اجرائی زرین پال کند و یا به هر ترتیب از امکانات در اختیار قرار داده شده به ایشان سوء استفاده کند، حساب کاربری وی برای بازه زمانی مشخص توقیف خواهد شد. البته زرین پال موظف میباشد دلیل توقیف حساب و بازه زمانی توقیف را به طور دقیق در تیکت افزایش سطح تایید اعلام کند. زرین پال از کاربران میخواهد، پیش از شروع هر کاری قوانین اجرائی و سیاست امنیت اطلاعات را مطالعه کنند.
  • آیا امکان بازگشائی حساب کاربری توقیف شده وجود دارد؟ به کاربران خاطی، بازه ای به عنوان زمان توقیف اعلام میشود و شناسه کاربری پس از زمان اعلام شده قابل بازگشائی و استفاده مجدد میباشد.

شنبه 23 ارديبهشت 1391
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 39
کل نظرات : 13

آمار بازدید
بازديد امروز : 41 نفر
بارديد ديروز : 2 نفر
ورودی گوگل امروز : 0 نفر
ورودی گوگل ديروز : 0 نفر
بازديد هفته : 41 نفر
بازديد ماه : 79 نفر
بازديد سال : 200 نفر
بازديد کلي : 21,960 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 1 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود